• naše weby..
  • ..
  • .

Mozaika metodik a indikátorů udržitelného rozvoje

Mozaika metodiky a indikátory
udržitelného rozvoje

Metodický dokument

Místní plán inkluze města Vsetína 2017-2020



Indikátory v metodickém dokumentu

Místní plán inkluze města Vsetína 2017-2020
1. Vzdělávání – předškolní
1.1 Soustavná docházka dětí do MŠ
1.2 Podpora kvalitní předškolní přípravy a včasná péče o děti s nutností individuálního přístupu (vč. 2 letých, s jazyk. bariérou atd.)
1.3 Přiblížení a propagace tématu předškolního vzdělávání
1.4 Mezioborová spolupráce subjektů pro zlepšení komunikace při řešení problémů škola-rodina-další instituce
2. Vzdělávání – ZŠ
2.1 Posilování rodičovských kompetencí pro dostatečnou podporu dítěte ve vzdělávání
2.2 Prevence školní neúspěšnosti v důsledku koncentrace dětí sociálně znevýhodněných na vybranou školu
2.3 Přiblížení a propagace tématu společného vzdělávání na lokální úrovni
2.4 Mezioborová spolupráce subjektů pro zlepšení komunikace při řešení problémů škola-rodina-další instituce
2.5 Podpora kvalitní školní přípravy dítěte ze sociálně znevýhodněného prostředí a jeho úspěšné fungování a absolvování ZŠ
2.6 Posílení odborných personálních kapacit v ZŠ pro zajištění inkluzivního vzdělávání pedagogů a metodické vedení pedagogických pracovníků na ZŠ
2.7 Kvalitní dostupné volnočasové aktivity pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí
TISK
i