• naše weby..
  • ..
  • .

Mozaika metodik a indikátorů udržitelného rozvoje

Mozaika metodiky a indikátory
udržitelného rozvoje

Metodický dokument

Aktualizace Programu rozvoje cestovního ruchu Středočeského kraje 2015-2020

Zpracovatel/garant: Odbor regionálního rozvoje

Popis dokumentu: Programový dokument je rozdělen do několika části. Na analytickou část, která mapuje nabídku, poptávku cestovního ruchu, stávající předpoklady a potenciál cestovního ruchu navazuje syntetická a strategická část. Syntetická část ve formě SWOT analýzy shrnuje základní zjištění analytické části. Následuje strategická část, která rozpracovává vize, cíle a priority.


Indikátory v metodickém dokumentu

Aktualizace Programu rozvoje cestovního ruchu Středočeského kraje 2015-2020
Rozvoj cestovního ruchu ve Středočeském kraji
A Kvalitní systém řízení cestovního ruchu
A1 Založení krajské organizace destinačního managementu jako zastřešujícího subjektu systému řízení cestovního ruchu ve Středočeském kraji
A2 Nastavení partnerství na bázi sítí
A3 Natavení a správa (včetně vyhodnocování přínosů) Fondu cestovního ruchu SČK
B Integrovaná marketingová komunikace
B1 Analýza dosud využívaných nástrojů marketingové komunikace vůči cílovým segmentům
B2 Stanovení klíčových a vedlejších témat sdělení pro komunikaci vůči jednotlivým segmentům a zpracování nového konceptu IMC (podíl jednotlivých nástrojů vzhledem k segmentům a novým trendům v marketingové komunikaci – využití ICT, zavedení informačního a rezervačního systému s aplikací pro individuální sestavení dovolené, karta destinace, mobilní aplikace, partnerský marketing atd.)
C Funkční produkty a produktové řady
C1 Vymezení (a neustálá aktualizace) hlavních zdrojových trhů a segmentů
C2 Nastavení a průběžná inovace klíčových a vedlejších produktů
C3 Implementace produktových řad a jednotlivých produktů (jejich naplnění konkrétními službami, nastavení cen, tvorba marketingového plánu a komunikačního mixu)
D Efektivní monitoring realizace strategie
D1 Shromáždění dostupných zdrojů informací a statistik vztahujících se k ukazatelům cestovního ruchu (obsah informací, zdroj, jednotky měření, periodicita měření, zodpovědný subjekt)
D2 Nastavení optimální sady indikátorů (obsah informací, zdroj, jednotky měření, periodicita měření, zodpovědný subjekt)
D3 Pravidelné vyhodnocování hodnot indikátorů, návrh a realizace opatření vyplývajících z výstupů analýz sledovaných indikátorů
TISK
i