• naše weby..
  • ..
  • .

Mozaika metodik a indikátorů udržitelného rozvoje

Mozaika metodiky a indikátory
udržitelného rozvoje

Metodický dokument

Strategie cestovního ruchu Pardubického kraje 2016-2020

Zpracovatel/garant: Odbor rozvoje, fondů EU, cestovního ruchu a sportu / KrÚ PK

Popis dokumentu: Strategie cestovního ruchu Pardubického kraje 2016 – 2020 představuje základní strategický dokument v oblasti cestovního ruchu Pardubického kraje. SCR Pk je nástrojem rozvoje cestovního ruchu na území Pardubického kraje, který jasně vymezuje role a kapacity veřejné správy v této oblasti a poskytuje veřejné správě účinný nástroj pro podporu rozvoje cestovního ruchu v Pk. Strategie motivuje ke správně cílenému rozvoji infrastruktury a služeb v cestovním ruchu, vede ke koncentraci marketingových témat, k efektivní organizaci cestovního ruchu na území kraje a vhodné dělbě komunikačních aktivit jednotlivých subjektů a k hospodárnému využití finančních prostředků vkládaných do rozvoje cestovního ruchu a marketingu.


Indikátory v metodickém dokumentu

Strategie cestovního ruchu Pardubického kraje 2016-2020
Zkvalitnění nabídky cestovního ruchu - rozvoj základní a doplňkové turistické infrastruktury a služeb
Budování a zkvalitnění dopravní infrastruktury včetně zlepšení dostupnosti periferních oblastí kraje
Budování, rozvoj a zkvalitnění turistické infrastruktury
Budování, rozvoj a zkvalitnění turistických cílů (atraktivit) ve vazbě na potenciál destinace a zvýšení konkurenceschopnosti těchto turistických cílů v rámci České republiky
Zvýšení kvality služeb cestovního ruchu
Efektivní propagace a prezentace regionu, tvorba marketingových témat a produktů, budování značky
Budování a použití značky pro Českou republiky a zahraničí, posílení pozitivní image kraje
Práce s marketingovými tématy turistického regionu Východní Čechy a sestavení jejich marketingového mixu
Práce s marketingovými tématy jednotlivých turistických oblastí Pk a sestavení jejich marketingového mixu
Tvorba produktů cestovního ruchu (zejména obchodovatelných) a rozšíření segmentovaných turistických nabídek regionu (dle cílových skupin, TO, témat…) a zajištění jejich nabídky a prodeje
Rozšíření a modernizace komplexního i segmentovaného informačního systémuturistického regionu
Stabilizace marketingových kampaní/efektivní operativní a kooperační marketing
Organizace a rozvoj efektivního systému řízení cestovního ruchu destinace, destinační management, rozvoj lidských zdrojů
Rozvoj a podpora efektivní a udržitelné organizační struktury systému destinačního řízení cestovního ruchu v regionu
Podpora rozvoje a zvýšení kvality lidských zdrojů
Prohloubení spolupráce, komunikace a koordinace mezi subjekty cestovního ruchu
Tvorba a řízení efektivních motivačních návštěvních systémů regionu a jejich udržitelný rozvoj, podpora certifikačních systémů
Provádění monitoringu, marketingových výzkumů, sběru dat a zpětných vazeb
TISK
i