Indikátor
1.2.B Orientace na občany / zákazníky
Využito v metodickém / strategickém dokumentu:
Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Doložení využívání všech dostupných prostředků pro aktivní komunikaci s občany / zákazníky při vyřizování jejich záležitostí a jejich informování o dění ve městě.
Doložení využívání všech dostupných prostředků pro aktivní komunikaci s občany / zákazníky při vyřizování jejich záležitostí a jejich informování o dění ve městě.
základní informace
Hlavní indikátor v metodice: ✓
Poznámka ke zdroji dat:
Informační a správní servis města pro občany na MěÚ a u řízených organizací města.
Informační a správní servis města pro občany na MěÚ a u řízených organizací města.
Jednotka:
Bez jednotky (ano/ne)
Bez jednotky (ano/ne)
Frekvence zjišťování dat: 2x ročně