• naše weby..
  • ..
  • .

Mozaika metodik a indikátorů udržitelného rozvoje

Mozaika metodiky a indikátory
udržitelného rozvoje

Strategický ukazatel

23.1.1 Počet projektů realizovaných správními úřady v oblasti vzdělávání a v oblasti tvorby nových nebo úpravy stávajících vnitřních systémů vzdělávání či koncepcí/strategií vzdělávání

Využito v metodickém / strategickém dokumentu:
Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Poskytovatel ukazatele: Ministerstvo vnitra
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Dlouhodobá efektivita vládnutí: Předpoklad efektu dobře nastavených vzdělávacích systémů na znalosti a dovednosti nutné pro dobrou tvorbu veřejných politik

základní informace

Správce: ÚŘAD Ministerstvo vnitra
Definice a metodika stanovení indikátoru:
Indikátor 4.2.4. SRRVS. Definice: Nejméně 1 realizovaný projekt v oblasti vzdělávání a v oblasti tvorby nových nebo úpravy stávajících vnitřních systémů vzdělávání či koncepcí/strategií vzdělávání.“

Kvalitativní aspekt: Struktura vzdělávacích projektů a význam prvků uvedených ve specifickém cíli 23.1 v těchto projektech; následná evidence kursů určitého typu, počtu lidí, kteří se jich zúčastnili, a především způsobu, jak se poznatky z kursu promítly do práce správních úřadů (údaje evidované úřady dle služebního předpisu náměstka ministra vnitra pro státní službu 9/2015)

Pokud půjde o projekty v OPZ, spolupráce s Ministerstvem práce a sociálních věcí
Jednotka:
Počet projektů
Časová dostupnost dat (časová řada): Od roku 2017 (zpráva o stavu vzdělávání zaměstnanců, která bude – dle Výroční správy o stavu veřejné správy v ČR v roce 2015 – předkládána každoročně vládě), resp. 2018 (evaluační zpráva personálních procesů Ministerstva vnitra)
Frekvence zjišťování dat: Každý rok, resp. jednou za 2 roky
TISK
i