Indikátor
7.4.A Komunitní centra v obci
Téma: Kultura a volný čas
Využito v metodickém / strategickém dokumentu:
Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Posouzení iniciativy obce v podpoře komunitních center v obci jako podpora neformálního a informálního vzdělávání obyvatel v obci a jako prostředek pro vytváření pozitivních sociálních vazeb mezi obyvateli obce.
Cílová hodnota – existence komunitních center (zařízení pro konání různých typů aktivit – kulturních, vzdělávacích, atp. - pro určitou komunitu) pro všechny potřebné cílové skupiny v obci a dostatečná absorpční kapacita center
Posouzení iniciativy obce v podpoře komunitních center v obci jako podpora neformálního a informálního vzdělávání obyvatel v obci a jako prostředek pro vytváření pozitivních sociálních vazeb mezi obyvateli obce.
Cílová hodnota – existence komunitních center (zařízení pro konání různých typů aktivit – kulturních, vzdělávacích, atp. - pro určitou komunitu) pro všechny potřebné cílové skupiny v obci a dostatečná absorpční kapacita center
základní informace
Hlavní indikátor v metodice: ✓
Popis dat: Indikátor sleduje, zda v obci existují komunitní centra pro různé cílové skupiny (mateřské kluby, kluby pro seniory, nízkoprahová centra apod.).
Struktura komunitních center a trend návštěvnosti (absorpční kapacita komunitních center s ohledem na cílové skupiny)
Struktura komunitních center a trend návštěvnosti (absorpční kapacita komunitních center s ohledem na cílové skupiny)
Poznámka ke zdroji dat:
Data MÚ, resp. příslušných komunitních center
Rozbor struktury komunitních center z hlediska cílových skupin – zda jsou rovnoměrně pokryty všechny důležité cílové skupiny a trend návštěvnosti těchto center.
Data MÚ, resp. příslušných komunitních center
Rozbor struktury komunitních center z hlediska cílových skupin – zda jsou rovnoměrně pokryty všechny důležité cílové skupiny a trend návštěvnosti těchto center.
Jednotka:
bez jednotky
bez jednotky
Frekvence zjišťování dat: 1x za 2 roky