Strategický ukazatel
7.1.1 Hrubá přidaná hodnota podniků
Využito v metodickém / strategickém dokumentu:
Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Poskytovatel ukazatele: Český statistický úřad
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Charakterizuje strukturu ekonomiky podle odvětví a původu ekonomických subjektů. Proxy proměnná úspěšnosti jednotlivých sektorů.
Charakterizuje strukturu ekonomiky podle odvětví a původu ekonomických subjektů. Proxy proměnná úspěšnosti jednotlivých sektorů.
základní informace
Správce: Český statistický úřad
Definice a metodika stanovení indikátoru:
Hrubá přidaná hodnota je definována jako rozdíl produkce a mezispotřeby.
Hrubá přidaná hodnota je definována jako rozdíl produkce a mezispotřeby.
Jednotka:
mil. Kč
mil. Kč
Frekvence zjišťování dat: Ročně
Členění indikátoru (podle pohlaví, příjmu, věku atd.): Klasifikace ekonomických činností Revize 2 (NACE Rev. 2), sektory dle vlastnictví (národní soukromý, veřejný, zahraniční)