Strategický ukazatel
10.2.2 Jízdní doba do vybraných zahraničních měst
Téma: Doprava a mobilita
Využito v metodickém / strategickém dokumentu:
Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Poskytovatel ukazatele: Ministerstvo dopravy
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Intermodální rozdíl v dojezdové době značí nevyrovnané dopravní napojení vybraným směrem. Je žádoucí optimalizovat cestovní čas s tím, že železnice by měla být ve srovnání se silniční dopravou alespoň mírně rychlejší.
Intermodální rozdíl v dojezdové době značí nevyrovnané dopravní napojení vybraným směrem. Je žádoucí optimalizovat cestovní čas s tím, že železnice by měla být ve srovnání se silniční dopravou alespoň mírně rychlejší.
základní informace
Správce: ÚŘAD Ministerstvo dopravy
Definice a metodika stanovení indikátoru:
Porovnání systémové jízdní doby na železnici s cestovní dobou po silnici za optimálních podmínek pro individuální a linkovou autobusovou dopravu (z Prahy a Brna do Vídně, Mnichova, Norimberku, Drážďan, Vratislavi, Katovic)
Porovnání systémové jízdní doby na železnici s cestovní dobou po silnici za optimálních podmínek pro individuální a linkovou autobusovou dopravu (z Prahy a Brna do Vídně, Mnichova, Norimberku, Drážďan, Vratislavi, Katovic)
Jednotka:
Minuty
Minuty
Frekvence zjišťování dat: 2 roky