Indikátor
1.2.B Orientace na občany / zákazníky
Využito v metodickém / strategickém dokumentu:
Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Doložení využívání všech dostupných prostředků pro aktivní komunikaci městské části s občany/zákazníky při vyřizování jejich záležitostí a jejich informování o dění v městské části, resp. ve statutárním městě.
Doložení využívání všech dostupných prostředků pro aktivní komunikaci městské části s občany/zákazníky při vyřizování jejich záležitostí a jejich informování o dění v městské části, resp. ve statutárním městě.
základní informace
Hlavní indikátor v metodice: ✓
Poznámka ke zdroji dat:
Informační a správní servis městské části pro občany na MěÚ a u řízených organizací městské části.
Informační a správní servis městské části pro občany na MěÚ a u řízených organizací městské části.
Jednotka:
Bez jednotky (ano/ne)
Bez jednotky (ano/ne)
Frekvence zjišťování dat: 2x ročně