Indikátor
7.1.C Podpora energeticky a materiálově úsporného provozu škol
Využito v metodickém / strategickém dokumentu:
Metodika hodnocení udržitelných krajů (2020)
Metodika hodnocení udržitelných krajů (2020)
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Posouzení informálního vzdělávání ve školách a školských zařízeních z hlediska UR jako prostředku pro vzdělávání a výchovu žáků jinými než tradičními metodami formálního vzdělávání.
Cílová hodnota – zpracovaný audit úspor zařízení
Posouzení informálního vzdělávání ve školách a školských zařízeních z hlediska UR jako prostředku pro vzdělávání a výchovu žáků jinými než tradičními metodami formálního vzdělávání.
Cílová hodnota – zpracovaný audit úspor zařízení
základní informace
Hlavní indikátor v metodice: ✓
Popis dat: Indikátor sleduje, zda školy a školská zařízení zřizované krajem reflektují cíle udržitelného rozvoje ve smyslu úsporného provozu těchto zařízení a jejich chování vůči prostředí jako prostředku pro informální vzdělávání.
Poznámka ke zdroji dat:
Data škol a školských zařízení
Odborná analýza výročních zpráv škol – např. energetické audity, úspora vody, třídění odpadu
Data škol a školských zařízení
Odborná analýza výročních zpráv škol – např. energetické audity, úspora vody, třídění odpadu
Jednotka:
Množství energetických úspor – kW/h Množství úspor vody TUV/SUV – m3 Třídění odpadu – počet složek tříděného odpadu, apod.
Množství energetických úspor – kW/h Množství úspor vody TUV/SUV – m3 Třídění odpadu – počet složek tříděného odpadu, apod.
Frekvence zjišťování dat: 1x ročně