Indikátor
8.1.E Spokojenost s nabízenými kulturními aktivitami a projekty
Téma: Kultura a volný čas
Využito v metodickém / strategickém dokumentu:
Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Indikátor sleduje znalost organizací o svých návštěvnících a ochotu ke kritické reflexi a ke změně v návaznosti na potřeby obyvatel.
Navazuje na Státní kulturní politiku 2015-2020, např. opatření 6.6.1 Zavést systém evaluace veřejných kulturních služeb, 6.9.4. Pokračovat v projektech evaluace nabídky veřejných kulturních služeb.
Indikátor sleduje znalost organizací o svých návštěvnících a ochotu ke kritické reflexi a ke změně v návaznosti na potřeby obyvatel.
Navazuje na Státní kulturní politiku 2015-2020, např. opatření 6.6.1 Zavést systém evaluace veřejných kulturních služeb, 6.9.4. Pokračovat v projektech evaluace nabídky veřejných kulturních služeb.
základní informace
Poznámka ke zdroji dat:
Indikátor, který zohledňuje celkovou spokojenost návštěvníků / uživatelů (veřejnost, školy) se službami kulturních organizací. Jak kvantitativními metodami (např. počet návštěvníků, podíl opakovaných a unikátních návštěvníků), tak kvalitativními - např. dotazníková šetření (lze realizovat jako součást sledování indikátoru Šetření spokojenosti občanů), focus groups s otevřenými i uzavřenými otázkami zaměřenými na kvalitu programu a služeb a spokojenost cílových skupin. Reprezentativní vzorek z hlediska cílových skupin. Evaluace činnosti kulturních organizací ve spolupráci s nezávislými hodnotiteli.
Indikátor, který zohledňuje celkovou spokojenost návštěvníků / uživatelů (veřejnost, školy) se službami kulturních organizací. Jak kvantitativními metodami (např. počet návštěvníků, podíl opakovaných a unikátních návštěvníků), tak kvalitativními - např. dotazníková šetření (lze realizovat jako součást sledování indikátoru Šetření spokojenosti občanů), focus groups s otevřenými i uzavřenými otázkami zaměřenými na kvalitu programu a služeb a spokojenost cílových skupin. Reprezentativní vzorek z hlediska cílových skupin. Evaluace činnosti kulturních organizací ve spolupráci s nezávislými hodnotiteli.
Jednotka:
Bez jednotky, počet nebo %
Bez jednotky, počet nebo %
Frekvence zjišťování dat: 1x za 1-2 roky