Indikátor
8.3.E Prezentace, propagace a publicita nabídky kulturních akcí
Téma: Kultura a volný čas
Využito v metodickém / strategickém dokumentu:
Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Indikátor zkoumá aktivní účast na propagaci a vytvoření prostoru pro propagaci kulturních aktivit ve městě.
Cílová hodnota - realizováno a vyhodnocováno v návaznosti na plánovací cyklus ve městské části.
Indikátor zkoumá aktivní účast na propagaci a vytvoření prostoru pro propagaci kulturních aktivit ve městě.
Cílová hodnota - realizováno a vyhodnocováno v návaznosti na plánovací cyklus ve městské části.
základní informace
Hlavní indikátor v metodice: ✓
Popis dat: Indikátor popisuje systematičnost a existenci ucelené strategie propagace jak pro vlastní akce a organizace, tak pro akce soukromoprávních subjektů.
Poznámka ke zdroji dat:
Pravidelná kulturní rubrika v radničních listech; kalendář kulturních akcí na internetových stránkách městské části; zvýhodněné plakátovací / reklamní plochy pro kulturní inzerenty; distribuce propagačních materiálů kulturních organizací v informačním centru městské části, příp. statutárním městě apod. Propagace kulturních aktivit může být realizována i v rámci dalších agend, např. cestovní ruch.
Kdo může inzerovat? Jak složitý je proces?
Pravidelná kulturní rubrika v radničních listech; kalendář kulturních akcí na internetových stránkách městské části; zvýhodněné plakátovací / reklamní plochy pro kulturní inzerenty; distribuce propagačních materiálů kulturních organizací v informačním centru městské části, příp. statutárním městě apod. Propagace kulturních aktivit může být realizována i v rámci dalších agend, např. cestovní ruch.
Kdo může inzerovat? Jak složitý je proces?
Jednotka:
Bez jednotky - verbální vyjádření
Bez jednotky - verbální vyjádření
Frekvence zjišťování dat: 1x ročně