Indikátor
8.1.E Spokojenost s nabízenými kulturními aktivitami a projekty v území MAS
Téma:  Kultura a volný čas
  
        Využito v metodickém / strategickém dokumentu: 
Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
        
        
        
        
      Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Indikátor sleduje znalost organizací o svých návštěvnících a ochotu ke kritické reflexi a ke změně v návaznosti na potřeby obyvatel.
Navazuje na Státní kulturní politiku 2015-2020, např. opatření 6.6.1 Zavést systém evaluace veřejných kulturních služeb, 6.9.4. Pokračovat v projektech evaluace nabídky veřejných kulturních služeb.
      Indikátor sleduje znalost organizací o svých návštěvnících a ochotu ke kritické reflexi a ke změně v návaznosti na potřeby obyvatel.
Navazuje na Státní kulturní politiku 2015-2020, např. opatření 6.6.1 Zavést systém evaluace veřejných kulturních služeb, 6.9.4. Pokračovat v projektech evaluace nabídky veřejných kulturních služeb.
základní informace
Poznámka ke zdroji dat:
Indikátor, který zohledňuje celkovou spokojenost návštěvníků/uživatelů (veřejnost, školy) se službami kulturních organizací. Jak kvantitativními metodami (např. počet návštěvníků, podíl opakovaných a unikátních návštěvníků), tak kvalitativními - např. dotazníková šetření (lze realizovat jako součást sledování indikátoru Šetření spokojenosti občanů, ankety, pocitové mapy), focus groups s otevřenými i uzavřenými otázkami zaměřenými na kvalitu programu a služeb a spokojenost cílových skupin. Representativní vzorek z hlediska cílových skupin. Evaluace činnosti kulturních organizací ve spolupráci s nezávislými hodnotiteli.
  
  Indikátor, který zohledňuje celkovou spokojenost návštěvníků/uživatelů (veřejnost, školy) se službami kulturních organizací. Jak kvantitativními metodami (např. počet návštěvníků, podíl opakovaných a unikátních návštěvníků), tak kvalitativními - např. dotazníková šetření (lze realizovat jako součást sledování indikátoru Šetření spokojenosti občanů, ankety, pocitové mapy), focus groups s otevřenými i uzavřenými otázkami zaměřenými na kvalitu programu a služeb a spokojenost cílových skupin. Representativní vzorek z hlediska cílových skupin. Evaluace činnosti kulturních organizací ve spolupráci s nezávislými hodnotiteli.
 Jednotka:
bez jednotky, počet nebo %
  
  
    
  
  
  bez jednotky, počet nebo %
 Frekvence zjišťování dat: 1x za 1-2 roky