• naše weby..
  • ..
  • .

Mozaika metodik a indikátorů udržitelného rozvoje

Mozaika metodiky a indikátory
udržitelného rozvoje

Indikátor

9.2.B Rovný přístup obyvatel ke vzdělávání

Využito v metodickém / strategickém dokumentu:
Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018) 
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Posouzení rovného přístupu dětí a mládeže ke vzdělávání ve školách a školských zařízeních zřizovaných městskou částí jako prostředku pro integraci různě znevýhodněných obyvatel do běžného života.

Cílová hodnota – nabídka a poptávka po místech ve školách a školských zařízeních zřizovaných městskou částí je vyrovnaná.

základní informace

Hlavní indikátor v metodice:
Popis dat: Indikátor monitoruje rovný přístup různě handicapovaných a sociálně vyloučených dětí a mládeže v městské části ke vzdělávání ve školách a školských zařízení zřizovaných městskou částí.
Poznámka ke zdroji dat:
Data škol a školských zařízení. Data úřadu městské části.

Analýza výročních zpráv a dalších podkladů ze škol a školských zařízení z hlediska programů integrace sociálně vyloučených a různě handicapovaných dětí a mládeže do škol a školských zařízení zřizovaných městskou částí.
Indikátor se vyjadřuje jako poměr nabídky a potřeby / poptávky po místech pro handicapované a sociálně vyloučené obyvatele ve školách a školských zařízeních zřizovaných městskou částí.

Jednotka:
Počet nebo %
Frekvence zjišťování dat: 1x ročně
TISK
i