Indikátor
9.2.B Rovný přístup obyvatel ke vzdělávání
Téma: Vzdělávání a výchova
Využito v metodickém / strategickém dokumentu:
Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Posouzení rovného přístupu dětí a mládeže ke vzdělávání ve školách a školských zařízeních zřizovaných městskou částí jako prostředku pro integraci různě znevýhodněných obyvatel do běžného života.
Cílová hodnota – nabídka a poptávka po místech ve školách a školských zařízeních zřizovaných městskou částí je vyrovnaná.
Posouzení rovného přístupu dětí a mládeže ke vzdělávání ve školách a školských zařízeních zřizovaných městskou částí jako prostředku pro integraci různě znevýhodněných obyvatel do běžného života.
Cílová hodnota – nabídka a poptávka po místech ve školách a školských zařízeních zřizovaných městskou částí je vyrovnaná.
základní informace
Hlavní indikátor v metodice: ✓
Popis dat: Indikátor monitoruje rovný přístup různě handicapovaných a sociálně vyloučených dětí a mládeže v městské části ke vzdělávání ve školách a školských zařízení zřizovaných městskou částí.
Poznámka ke zdroji dat:
Data škol a školských zařízení. Data úřadu městské části.
Analýza výročních zpráv a dalších podkladů ze škol a školských zařízení z hlediska programů integrace sociálně vyloučených a různě handicapovaných dětí a mládeže do škol a školských zařízení zřizovaných městskou částí.
Indikátor se vyjadřuje jako poměr nabídky a potřeby / poptávky po místech pro handicapované a sociálně vyloučené obyvatele ve školách a školských zařízeních zřizovaných městskou částí.
Data škol a školských zařízení. Data úřadu městské části.
Analýza výročních zpráv a dalších podkladů ze škol a školských zařízení z hlediska programů integrace sociálně vyloučených a různě handicapovaných dětí a mládeže do škol a školských zařízení zřizovaných městskou částí.
Indikátor se vyjadřuje jako poměr nabídky a potřeby / poptávky po místech pro handicapované a sociálně vyloučené obyvatele ve školách a školských zařízeních zřizovaných městskou částí.
Jednotka:
Počet nebo %
Počet nebo %
Frekvence zjišťování dat: 1x ročně