Indikátor
9.2.B Rovný přístup žáků ke vzdělávání
Téma:  Vzdělávání a výchova
  
        Využito v metodickém / strategickém dokumentu: 
Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
        
        
        
        
      Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Posouzení rovného přístupu dětí a mládeže ke vzdělávání ve školách a školských zařízeních zřizovaných obcemi v území MAS jako prostředku pro integraci různě znevýhodněných obyvatel do běžného života.
      Posouzení rovného přístupu dětí a mládeže ke vzdělávání ve školách a školských zařízeních zřizovaných obcemi v území MAS jako prostředku pro integraci různě znevýhodněných obyvatel do běžného života.
základní informace
Hlavní indikátor v metodice: ✓
  Popis dat: Indikátor monitoruje rovný přístup různě handicapovaných a sociálně vyloučených dětí a mládeže v území MAS ke vzdělávání ve školách a školských zařízení zřizovaných obcemi v území.
  
  
  Poznámka ke zdroji dat:
Data škol a školských zařízení. Data OÚ
Analýza výročních zpráv a dalších podkladů ze škol a školských zařízení z hlediska programů integrace sociálně vyloučených a různě handicapovaných dětí a mládeže do škol a školských zařízení zřizovaných obcí.
Indikátor se vyjadřuje jako poměr nabídky a potřeby/poptávky po místech pro handicapované a sociálně vyloučené obyvatele ve školách a školských zařízeních zřizovaných obcí.
  
  Data škol a školských zařízení. Data OÚ
Analýza výročních zpráv a dalších podkladů ze škol a školských zařízení z hlediska programů integrace sociálně vyloučených a různě handicapovaných dětí a mládeže do škol a školských zařízení zřizovaných obcí.
Indikátor se vyjadřuje jako poměr nabídky a potřeby/poptávky po místech pro handicapované a sociálně vyloučené obyvatele ve školách a školských zařízeních zřizovaných obcí.
 Jednotka:
Počet nebo %
  
  
    
  
  
  Počet nebo %
 Frekvence zjišťování dat: 1x ročně