Indikátor
9.2.B Rovný přístup žáků ke vzdělávání
Téma: Vzdělávání a výchova
Využito v metodickém / strategickém dokumentu:
Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Posouzení rovného přístupu dětí a mládeže ke vzdělávání ve školách a školských zařízeních zřizovaných obcemi v území MAS jako prostředku pro integraci různě znevýhodněných obyvatel do běžného života.
Posouzení rovného přístupu dětí a mládeže ke vzdělávání ve školách a školských zařízeních zřizovaných obcemi v území MAS jako prostředku pro integraci různě znevýhodněných obyvatel do běžného života.
základní informace
Hlavní indikátor v metodice: ✓
Popis dat: Indikátor monitoruje rovný přístup různě handicapovaných a sociálně vyloučených dětí a mládeže v území MAS ke vzdělávání ve školách a školských zařízení zřizovaných obcemi v území.
Poznámka ke zdroji dat:
Data škol a školských zařízení. Data OÚ
Analýza výročních zpráv a dalších podkladů ze škol a školských zařízení z hlediska programů integrace sociálně vyloučených a různě handicapovaných dětí a mládeže do škol a školských zařízení zřizovaných obcí.
Indikátor se vyjadřuje jako poměr nabídky a potřeby/poptávky po místech pro handicapované a sociálně vyloučené obyvatele ve školách a školských zařízeních zřizovaných obcí.
Data škol a školských zařízení. Data OÚ
Analýza výročních zpráv a dalších podkladů ze škol a školských zařízení z hlediska programů integrace sociálně vyloučených a různě handicapovaných dětí a mládeže do škol a školských zařízení zřizovaných obcí.
Indikátor se vyjadřuje jako poměr nabídky a potřeby/poptávky po místech pro handicapované a sociálně vyloučené obyvatele ve školách a školských zařízeních zřizovaných obcí.
Jednotka:
Počet nebo %
Počet nebo %
Frekvence zjišťování dat: 1x ročně