Gestoři indikátorů: -- vyber instituci -- Agentura ochrany přírody a krajiny CENIA - česká informační agentura životního prostředí CzechInvest Český hydrometeorologický ústav Český statistický úřad Energetický regulační úřad Státní zdravotní ústav Ministerstvo dopravy Ministerstvo financí Ministerstvo kultury Ministerstvo práce a sociálních věcí Ministerstvo pro místní rozvoj Ministerstvo průmyslu a obchodu Ministerstvo spravedlnosti Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Ministerstvo vnitra Ministerstvo zahraničních věcí Ministerstvo zdravotnictví Ministerstvo zemědělství Ministerstvo životního prostředí Úřad vlády Ústav zdravotnických informací a statistiky Hledat v indikátorech: Správa věcí veřejných a územní rozvoj Životní prostředí Udržitelná spotřeba a výroba Doprava a mobilita Zdraví Místní ekonomika Vzdělávání a výchova Kultura a volný čas Sociální prostředí Globální odpovědnost Zemědělství a venkov Téma -- vyber téma -- Správa věcí veřejných a územní rozvoj Životní prostředí Udržitelná spotřeba a výroba Doprava a mobilita Zdraví Místní ekonomika Vzdělávání a výchova Kultura, volný čas Sociální prostředí Globální odpovědnost Zemědělství a venkov
Participation rate of youth and adults in formal and non-formal education and training in the previous 12 months, by sex Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Proportion of youth (aged 15–24 years) not in education, employment or training Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Percentage of educational institutions with formal and informal education curricula on sustainable development and lifestyle topics Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Number of countries that have integrated mitigation, adaptation, impact reduction and early warning into primary, secondary and tertiary curricula Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)