Gestoři indikátorů: -- vyber instituci -- Agentura ochrany přírody a krajiny CENIA - česká informační agentura životního prostředí CzechInvest Český hydrometeorologický ústav Český statistický úřad Energetický regulační úřad Státní zdravotní ústav Ministerstvo dopravy Ministerstvo financí Ministerstvo kultury Ministerstvo práce a sociálních věcí Ministerstvo pro místní rozvoj Ministerstvo průmyslu a obchodu Ministerstvo spravedlnosti Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Ministerstvo vnitra Ministerstvo zahraničních věcí Ministerstvo zdravotnictví Ministerstvo zemědělství Ministerstvo životního prostředí Úřad vlády Ústav zdravotnických informací a statistiky Hledat v indikátorech: Správa věcí veřejných a územní rozvoj Životní prostředí Udržitelná spotřeba a výroba Doprava a mobilita Zdraví Místní ekonomika Vzdělávání a výchova Kultura a volný čas Sociální prostředí Globální odpovědnost Zemědělství a venkov Téma -- vyber téma -- Správa věcí veřejných a územní rozvoj Životní prostředí Udržitelná spotřeba a výroba Doprava a mobilita Zdraví Místní ekonomika Vzdělávání a výchova Kultura, volný čas Sociální prostředí Globální odpovědnost Zemědělství a venkov
Oslovení všech cílových skupin v rámci VUR Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Oslovení všech cílových skupin v rámci VUR Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Oslovení všech cílových skupin v rámci VUR Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Rovný přístup obyvatel ke vzdělávání Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Participation rate of youth and adults in formal and non-formal education and training in the previous 12 months, by sex Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Proportion of youth and adults with information and communications technology (ICT) skills, by type of skill Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Proportion of youth (aged 15–24 years) not in education, employment or training Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Percentage of educational institutions with formal and informal education curricula on sustainable development and lifestyle topics Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Number of countries that have integrated mitigation, adaptation, impact reduction and early warning into primary, secondary and tertiary curricula Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Účast dospělé populace na celoživotním vzdělávání v posledních 4 týdnech Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Počet projektů realizovaných správními úřady v oblasti vzdělávání a v oblasti tvorby nových nebo úpravy stávajících vnitřních systémů vzdělávání či koncepcí/strategií vzdělávání Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Počet projektů realizovaných územními samosprávnými celky v oblasti vzdělávání zaměstnanců a rozvoje lidských zdrojů Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Počet úředníků proškolených v oblasti strategické práce Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Youth unemployment rate ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Percentage of female school-aged population enrolled in schools ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Proportion of older people who enrolled in education or training, either formal or non-formal, in the past year Age-friendly environments in Europe: Indicators, monitoring and assessments (2018)
Proportion of people aged 55–74 years who state that they received education or training in the four weeks preceding the survey Age-friendly environments in Europe: Indicators, monitoring and assessments (2018)
Proportion of older people who report being enrolled in education or training, either formal or non-formal, in the past year Age-friendly environments in Europe: Indicators, monitoring and assessments (2018)
Availability of recreation and learning programmes specifically for seniors (e.g. computer courses, community gardens, crafts, games, exercise classes Age-friendly environments in Europe: Indicators, monitoring and assessments (2018)
Proportion of people aged 55–74 years with upper secondary or tertiary educational attainment Age-friendly environments in Europe: Indicators, monitoring and assessments (2018)