Gestoři indikátorů: -- vyber instituci -- Agentura ochrany přírody a krajiny CENIA - česká informační agentura životního prostředí CzechInvest Český hydrometeorologický ústav Český statistický úřad Energetický regulační úřad Státní zdravotní ústav Ministerstvo dopravy Ministerstvo financí Ministerstvo kultury Ministerstvo práce a sociálních věcí Ministerstvo pro místní rozvoj Ministerstvo průmyslu a obchodu Ministerstvo spravedlnosti Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Ministerstvo vnitra Ministerstvo zahraničních věcí Ministerstvo zdravotnictví Ministerstvo zemědělství Ministerstvo životního prostředí Úřad vlády Ústav zdravotnických informací a statistiky Hledat v indikátorech: Správa věcí veřejných a územní rozvoj Životní prostředí Udržitelná spotřeba a výroba Doprava a mobilita Zdraví Místní ekonomika Vzdělávání a výchova Kultura a volný čas Sociální prostředí Globální odpovědnost Zemědělství a venkov Téma -- vyber téma -- Správa věcí veřejných a územní rozvoj Životní prostředí Udržitelná spotřeba a výroba Doprava a mobilita Zdraví Místní ekonomika Vzdělávání a výchova Kultura, volný čas Sociální prostředí Globální odpovědnost Zemědělství a venkov
Podpora škol a školských zařízení prosazujících VUR nad rámec povinností daných školskými dokumenty Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Podpora škol a školských zařízení prosazujících VUR nad rámec povinností daných školskými dokumenty Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Podpora škol a školských zařízení prosazujících VUR nad rámec povinností daných školskými dokumenty Metodika hodnocení udržitelných krajů (2020)
Podpora škol a školských zařízení prosazujících VUR nad rámec povinností daných školskými dokumenty Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Vyhodnocování a monitoring VUR ve školách a školských zařízeních zřizovaných obcí, případně jiným zřizovatelem. Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Vyhodnocování a monitoring VUR ve školách a školských zařízení v území MAS Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Monitoring VUR ve školách a školských zařízeních zřizovaných krajem, případně jiným zřizovatelem Metodika hodnocení udržitelných krajů (2020)
Vyhodnocování a monitoring VUR ve školách a školských zařízeních zřizovaných městskou částí, případně jiným zřizovatelem Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Podpora sítí učitelů a vychovatelů vzdělávajících v problematice UR. Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Podpora sítí učitelů a vychovatelů vzdělávajících v problematice UR. Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Podpora sítí učitelů a vychovatelů vzdělávajících v problematice UR Metodika hodnocení udržitelných krajů (2020)
Podpora sítí učitelů a vychovatelů vzdělávajících v problematice UR Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Rovný přístup obyvatel ke vzdělávání Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Proportion of children and young people (a) in grades 2/3; (b) at the end of primary; and (c) at the end of lower secondary achieving at least a minimum proficiency level in (i) reading and (ii) mathematics, by sex Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Proportion of children under 5 years of age who are developmentally on track in health, learning and psychosocial well-being, by sex Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Proportion of youth and adults with information and communications technology (ICT) skills, by type of skill Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Extent to which (i) global citizenship education and (ii) education for sustainable development, including gender equality and human rights, are mainstreamed at all levels in (a) national education policies; (b) curricula; (c) teacher education; and (d) student assessment Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Percentage of educational institutions with formal and informal education curricula on sustainable development and lifestyle topics Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Number of countries that have integrated mitigation, adaptation, impact reduction and early warning into primary, secondary and tertiary curricula Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Úroveň dovedností žáků v mezinárodním srovnání – čtenářská gramotnost Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Úroveň dovedností žáků v mezinárodním srovnání – numerická gramotnost Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Úroveň dovedností žáků v mezinárodním srovnání – přírodovědná gramotnost Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Úroveň kompetencí dospělých v mezinárodním srovnání – čtenářská gramotnost Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
úroveň gramotnosti literacy rates Program OSN pro lidská sídla (HABITAT) UN-Habitat - United Nations Human Settlements Programme
Kapacita středního vzdělávání všeobecného s maturitou - veřejné ÚAP Praha: Katalog městských částí (2016)
Kapacita středního vzdělávání všeobecného s maturitou - soukromé ÚAP Praha: Katalog městských částí (2016)
Percentage of female school-aged population enrolled in schools ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Percentage of students completing primary education: survival rate ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Percentage of students completing secondary education: survival rate ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Primary education student/teacher ratio ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Percentage of male school-aged population enrolled in schools ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Percentage of school-aged population enrolled in schools ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Number of higher education degrees per 100 000 population ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life