Gestoři indikátorů: -- vyber instituci -- Agentura ochrany přírody a krajiny CENIA - česká informační agentura životního prostředí CzechInvest Český hydrometeorologický ústav Český statistický úřad Energetický regulační úřad Státní zdravotní ústav Ministerstvo dopravy Ministerstvo financí Ministerstvo kultury Ministerstvo práce a sociálních věcí Ministerstvo pro místní rozvoj Ministerstvo průmyslu a obchodu Ministerstvo spravedlnosti Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Ministerstvo vnitra Ministerstvo zahraničních věcí Ministerstvo zdravotnictví Ministerstvo zemědělství Ministerstvo životního prostředí Úřad vlády Ústav zdravotnických informací a statistiky Hledat v indikátorech: Správa věcí veřejných a územní rozvoj Životní prostředí Udržitelná spotřeba a výroba Doprava a mobilita Zdraví Místní ekonomika Vzdělávání a výchova Kultura a volný čas Sociální prostředí Globální odpovědnost Zemědělství a venkov Téma -- vyber téma -- Správa věcí veřejných a územní rozvoj Životní prostředí Udržitelná spotřeba a výroba Doprava a mobilita Zdraví Místní ekonomika Vzdělávání a výchova Kultura, volný čas Sociální prostředí Globální odpovědnost Zemědělství a venkov
Vyhodnocování a monitoring VUR ve školách a školských zařízeních zřizovaných obcí, případně jiným zřizovatelem. Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Vyhodnocování a monitoring VUR ve školách a školských zařízení v území MAS Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Monitoring VUR ve školách a školských zařízeních zřizovaných krajem, případně jiným zřizovatelem Metodika hodnocení udržitelných krajů (2020)
Vyhodnocování a monitoring VUR ve školách a školských zařízeních zřizovaných městskou částí, případně jiným zřizovatelem Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Podpora energeticky a materiálově úsporného provozu škol Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Podpora energeticky a materiálově úsporného provozu škol Metodika hodnocení udržitelných krajů (2020)
Podpora energeticky a materiálově úsporného provozu škol Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Spokojenost obyvatel se vzdělávacími institucemi Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Spokojenost obyvatel se vzdělávacími institucemi Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Spokojenost obyvatel se vzdělávacími institucemi Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Strategické dokumenty obce pro VUR Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Volně přístupná sportoviště v obci Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Volně přístupná sportoviště v městské části Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Participation rate in organized learning (one year before the official primary entry age), by sex Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Proportion of teachers in (a) pre-primary; (b) primary; (c) lower secondary; and (d) upper secondary education who have received at least the minimum organized teacher training (e.g. pedagogical training) pre-service or in-service required for teaching at the relevant level in a given country Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
dostupnost služeb connection to services Program OSN pro lidská sídla (HABITAT) UN-Habitat - United Nations Human Settlements Programme
úroveň gramotnosti literacy rates Program OSN pro lidská sídla (HABITAT) UN-Habitat - United Nations Human Settlements Programme
Percentage of students completing secondary education: survival rate ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Primary education student/teacher ratio ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Percentage of school-aged population enrolled in schools ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Zařízení středoškolského vzdělávání (gymnázium, střední škola, střední odborná škola, střední odborné učiliště) - počet studentů / počet učňů Metody prognózy intenzit generované dopravy (2012)
Zařízení terciárního vzdělávání (vysoká škola, vyšší odborná škola) - počet studentů Metody prognózy intenzit generované dopravy (2012)
Koeficient podlažní plochy území vymezeného pro funkci školství a vzdělávání a daný typ zástavby Metody prognózy intenzit generované dopravy (2012)
Hrubá podlažní plocha budovy resp. celková hrubá podlažní plocha všech budov pro školství a vzdělávání daného typu Metody prognózy intenzit generované dopravy (2012)
Plocha (výměra) území připadající na jedno sedadlo / místo v hledišti (m2) Metody prognózy intenzit generované dopravy (2012)