Gestoři indikátorů: -- vyber instituci -- Agentura ochrany přírody a krajiny CENIA - česká informační agentura životního prostředí CzechInvest Český hydrometeorologický ústav Český statistický úřad Energetický regulační úřad Státní zdravotní ústav Ministerstvo dopravy Ministerstvo financí Ministerstvo kultury Ministerstvo práce a sociálních věcí Ministerstvo pro místní rozvoj Ministerstvo průmyslu a obchodu Ministerstvo spravedlnosti Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Ministerstvo vnitra Ministerstvo zahraničních věcí Ministerstvo zdravotnictví Ministerstvo zemědělství Ministerstvo životního prostředí Úřad vlády Ústav zdravotnických informací a statistiky Hledat v indikátorech: Správa věcí veřejných a územní rozvoj Životní prostředí Udržitelná spotřeba a výroba Doprava a mobilita Zdraví Místní ekonomika Vzdělávání a výchova Kultura a volný čas Sociální prostředí Globální odpovědnost Zemědělství a venkov Téma -- vyber téma -- Správa věcí veřejných a územní rozvoj Životní prostředí Udržitelná spotřeba a výroba Doprava a mobilita Zdraví Místní ekonomika Vzdělávání a výchova Kultura, volný čas Sociální prostředí Globální odpovědnost Zemědělství a venkov
Podpora škol a školských zařízení prosazujících VUR nad rámec povinností daných školskými dokumenty Správa věcí veřejných a územní rozvojVzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Podpora škol a školských zařízení prosazujících VUR nad rámec povinností daných školskými dokumenty Správa věcí veřejných a územní rozvojVzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Podpora škol a školských zařízení prosazujících VUR nad rámec povinností daných školskými dokumenty Správa věcí veřejných a územní rozvojVzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných krajů (2020)
Podpora škol a školských zařízení prosazujících VUR nad rámec povinností daných školskými dokumenty Správa věcí veřejných a územní rozvojVzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Vyhodnocování a monitoring VUR ve školách a školských zařízeních zřizovaných obcí, případně jiným zřizovatelem. Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Vyhodnocování a monitoring VUR ve školách a školských zařízení v území MAS Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Monitoring VUR ve školách a školských zařízeních zřizovaných krajem, případně jiným zřizovatelem Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných krajů (2020)
Vyhodnocování a monitoring VUR ve školách a školských zařízeních zřizovaných městskou částí, případně jiným zřizovatelem Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Podpora energeticky a materiálově úsporného provozu škol Udržitelná spotřeba a výrobaVzdělávání a výchova Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Podpora energeticky a materiálově úsporného provozu škol Udržitelná spotřeba a výrobaVzdělávání a výchova Metodika hodnocení udržitelných krajů (2020)
Podpora energeticky a materiálově úsporného provozu škol Udržitelná spotřeba a výrobaVzdělávání a výchova Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Podpora sítí učitelů a vychovatelů vzdělávajících v problematice UR. Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Podpora sítí učitelů a vychovatelů vzdělávajících v problematice UR. Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Podpora sítí učitelů a vychovatelů vzdělávajících v problematice UR Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných krajů (2020)
Podpora sítí učitelů a vychovatelů vzdělávajících v problematice UR Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Spokojenost obyvatel se vzdělávacími institucemi Vzdělávání a výchova Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Spokojenost obyvatel se vzdělávacími institucemi Vzdělávání a výchova Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Spokojenost obyvatel se vzdělávacími institucemi Vzdělávání a výchova Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Strategické dokumenty obce pro VUR Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
VUR ve strategii MAS Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Strategické dokumenty kraje pro VUR Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných krajů (2020)
Strategické dokumenty obce pro VUR Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Oslovení všech cílových skupin v rámci VUR Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Oslovení všech cílových skupin v rámci VUR Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Oslovení všech cílových skupin v rámci VUR Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných krajů (2020)
Oslovení všech cílových skupin v rámci VUR Vzdělávání a výchovaGlobální odpovědnost Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Volně přístupná sportoviště v obci Zdraví obyvatelVzdělávání a výchova Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Volně přístupná sportoviště v městské části Zdraví obyvatelVzdělávání a výchova Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Rovný přístup obyvatel ke vzdělávání Vzdělávání a výchova Metodika hodnocení udržitelných měst (2017.1) , Metodika hodnocení udržitelných měst - pro města v kategoriích A, B (2019)
Rovný přístup žáků ke vzdělávání Vzdělávání a výchova Metodika hodnocení udržitelných místních akční skupin - MAS (2019)
Rovný přístup obyvatel ke vzdělávání Vzdělávání a výchova Metodika hodnocení udržitelných městských částí - MČ (2018)
Rovný přístup obyvatel ke vzdělávání Vzdělávání a výchova Metodika hodnocení udržitelných krajů (2020)
Proportion of total government spending on essential services (education, health and social protection) Správa věcí veřejných a územní rozvojZdraví obyvatelVzdělávání a výchovaSociální prostředí Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Proportion of children and young people (a) in grades 2/3; (b) at the end of primary; and (c) at the end of lower secondary achieving at least a minimum proficiency level in (i) reading and (ii) mathematics, by sex Vzdělávání a výchova Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Proportion of children under 5 years of age who are developmentally on track in health, learning and psychosocial well-being, by sex Vzdělávání a výchova Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Participation rate in organized learning (one year before the official primary entry age), by sex Vzdělávání a výchova Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Participation rate of youth and adults in formal and non-formal education and training in the previous 12 months, by sex Vzdělávání a výchova Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Proportion of youth and adults with information and communications technology (ICT) skills, by type of skill Vzdělávání a výchova Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Extent to which (i) global citizenship education and (ii) education for sustainable development, including gender equality and human rights, are mainstreamed at all levels in (a) national education policies; (b) curricula; (c) teacher education; and (d) student assessment Vzdělávání a výchova Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Proportion of teachers in (a) pre-primary; (b) primary; (c) lower secondary; and (d) upper secondary education who have received at least the minimum organized teacher training (e.g. pedagogical training) pre-service or in-service required for teaching at the relevant level in a given country Vzdělávání a výchova Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Proportion of youth (aged 15–24 years) not in education, employment or training Vzdělávání a výchovaSociální prostředí Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Percentage of educational institutions with formal and informal education curricula on sustainable development and lifestyle topics Vzdělávání a výchova Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Number of qualified green patent applications over total Vzdělávání a výchova Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Number of countries that have integrated mitigation, adaptation, impact reduction and early warning into primary, secondary and tertiary curricula Vzdělávání a výchova Globální indikátorový rámec pro Cíle udržitelného rozvoje Agendy 2030 - SDGs (2017) Global indicator framework for the SDGs and targets of the 2030 Agenda for Sustainable Development (2017)
Podíl cizinců na celkovém počtu absolventů vysokých škol Vzdělávání a výchovaSociální prostředí Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Podíly studentů dle jednotlivých vzdělávacích drah Vzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Studenti vysokých škol dle socioekonomického zázemí Vzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Existence systému kariérního rozvoje učitelů Vzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Úroveň dovedností žáků v mezinárodním srovnání – čtenářská gramotnost Vzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Úroveň dovedností žáků v mezinárodním srovnání – numerická gramotnost Vzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Úroveň dovedností žáků v mezinárodním srovnání – přírodovědná gramotnost Životní prostředíVzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Účast dospělé populace na celoživotním vzdělávání v posledních 4 týdnech Vzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Úroveň kompetencí dospělých v mezinárodním srovnání – čtenářská gramotnost Vzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Patentové žádosti podané u Evropského patentového úřadu Ekonomika a podnikání, cestovní ruchVzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Celkové výdaje na výzkum a vývoj (GERD) Vzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Veřejné (státní) rozpočtové výdaje na výzkum a vývoj (GBARD) Vzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Celkový počet osob pracujících ve výzkumu a vývoji Ekonomika a podnikání, cestovní ruchVzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Výzkumní pracovníci s cizím státním občanstvím Ekonomika a podnikání, cestovní ruchVzdělávání a výchovaSociální prostředí Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Studenti a absolventi přírodovědných a technických oborů vzdělání na vysokých školách Vzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Výdaje na výzkum a vývoj v podnikatelském sektoru (BERD) Ekonomika a podnikání, cestovní ruchVzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Počet projektů realizovaných správními úřady v oblasti vzdělávání a v oblasti tvorby nových nebo úpravy stávajících vnitřních systémů vzdělávání či koncepcí/strategií vzdělávání Správa věcí veřejných a územní rozvojVzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Počet projektů realizovaných územními samosprávnými celky v oblasti vzdělávání zaměstnanců a rozvoje lidských zdrojů Správa věcí veřejných a územní rozvojVzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Počet úředníků proškolených v oblasti strategické práce Správa věcí veřejných a územní rozvojVzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Systematická analýza aktuálního stavu vědění Vzdělávání a výchova Strategický rámec Česká republika 2030 (2017)
Osoby pracující ve výzkumu a vývoji Vzdělávání a výchova Strategie regionálního rozvoje ČR 2021+ (2019)
Early leavers from education and training by sex Vzdělávání a výchovaSociální prostředí Evropa 2020 / Europe 2020 (2010)
Tertiary educational attainment by sex, age group 30-34 Vzdělávání a výchova Evropa 2020 / Europe 2020 (2010)
dostupnost služeb connection to services Správa věcí veřejných a územní rozvojZdraví obyvatelEkonomika a podnikání, cestovní ruchVzdělávání a výchovaKultura a volný časSociální prostředí Program OSN pro lidská sídla (HABITAT) UN-Habitat - United Nations Human Settlements Programme
úroveň gramotnosti literacy rates Vzdělávání a výchova Program OSN pro lidská sídla (HABITAT) UN-Habitat - United Nations Human Settlements Programme
Digital literacy Vzdělávání a výchova CITYkeys - indikátory pro Smart Cities CITYkeys indicators for smart city
Podíl zaměstnanců výzkumu a vývoje na celkové zaměstnanosti Ekonomika a podnikání, cestovní ruchVzdělávání a výchova ÚAP Praha: Indikátory udržitelnosti rozvoje (2014)
Podíl osob s vysokoškolským vzděláním Vzdělávání a výchova ÚAP Praha: Indikátory udržitelnosti rozvoje (2014)
Podíl celkových výdajů na výzkum a vývoj na regionálním HDP Ekonomika a podnikání, cestovní ruchVzdělávání a výchova ÚAP Praha: Indikátory udržitelnosti rozvoje (2014)
Počet studujících na vysokých školách Vzdělávání a výchova ÚAP Praha: Indikátory udržitelnosti rozvoje (2014)
Podíl obyvatel s pěší dostupností MŠ do 15 min Vzdělávání a výchova ÚAP Praha: Indikátory udržitelnosti rozvoje (2014)
Podíl obyvatel s pěší dostupností ZŠ do 15 min Vzdělávání a výchova ÚAP Praha: Indikátory udržitelnosti rozvoje (2014)
Podíl obyvatel ve věku 0 až 14 let (%) Správa věcí veřejných a územní rozvojVzdělávání a výchova ÚAP Praha a městské části: Statistické údaje (2016)
Kapacita středního vzdělávání - veřejné Vzdělávání a výchova ÚAP Praha: Katalog městských částí (2016)
Kapacita středního vzdělávání - soukromé Vzdělávání a výchova ÚAP Praha: Katalog městských částí (2016)
Velikost věkové skupiny 3-5 let Správa věcí veřejných a územní rozvojVzdělávání a výchova ÚAP Praha: Katalog městských částí (2016)
Velikost věkové skupiny 6-14 let Správa věcí veřejných a územní rozvojVzdělávání a výchova ÚAP Praha: Katalog městských částí (2016)
Velikost věkové skupiny 15-18 let Správa věcí veřejných a územní rozvojVzdělávání a výchova ÚAP Praha: Katalog městských částí (2016)
Kapacita vyššího vzdělávání - soukromé Vzdělávání a výchova ÚAP Praha: Katalog městských částí (2016)
Kapacita středního vzdělávání všeobecného s maturitou - veřejné Vzdělávání a výchova ÚAP Praha: Katalog městských částí (2016)
Kapacita středního vzdělávání všeobecného s maturitou - soukromé Vzdělávání a výchova ÚAP Praha: Katalog městských částí (2016)
Počet zařízení zájmového vzdělávání Vzdělávání a výchovaKultura a volný čas ÚAP Praha: Katalog městských částí (2016)
Podíl obyvatel s pěší dostupností MŠ do 15 min Vzdělávání a výchova ÚAP Praha: Katalog městských částí (2016)
Podíl obyvatel s pěší dostupností ZŠ do 15 min Vzdělávání a výchova ÚAP Praha: Katalog městských částí (2016)
Youth unemployment rate Ekonomika a podnikání, cestovní ruchVzdělávání a výchovaSociální prostředí ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Number of new patents per 100 000 population per year Ekonomika a podnikání, cestovní ruchVzdělávání a výchova ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Percentage of female school-aged population enrolled in schools Vzdělávání a výchova ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Percentage of students completing primary education: survival rate Vzdělávání a výchovaSociální prostředí ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Percentage of students completing secondary education: survival rate Vzdělávání a výchovaSociální prostředí ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Primary education student/teacher ratio Vzdělávání a výchova ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Percentage of male school-aged population enrolled in schools Vzdělávání a výchova ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Percentage of school-aged population enrolled in schools Vzdělávání a výchovaSociální prostředí ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Number of higher education degrees per 100 000 population Ekonomika a podnikání, cestovní ruchVzdělávání a výchova ISO 37120: Udržitelný rozvoj komunit - ukazatele pro městské služby a kvalitu života ISO 37120 Sustainable development of communities — Indicators for city services and quality of life
Financial security (three indicators) Vzdělávání a výchovaSociální prostředí UNECE AAI - Active Ageing Index
Proportion of older people who enrolled in education or training, either formal or non-formal, in the past year Vzdělávání a výchovaSociální prostředí Age-friendly environments in Europe: Indicators, monitoring and assessments (2018)
Proportion of people aged 55–74 years who state that they received education or training in the four weeks preceding the survey Vzdělávání a výchovaSociální prostředí Age-friendly environments in Europe: Indicators, monitoring and assessments (2018)
Proportion of older people who report being enrolled in education or training, either formal or non-formal, in the past year Vzdělávání a výchovaSociální prostředí Age-friendly environments in Europe: Indicators, monitoring and assessments (2018)
Availability of recreation and learning programmes specifically for seniors (e.g. computer courses, community gardens, crafts, games, exercise classes Vzdělávání a výchovaSociální prostředí Age-friendly environments in Europe: Indicators, monitoring and assessments (2018)
Proportion of people aged 55–74 years with upper secondary or tertiary educational attainment Vzdělávání a výchova Age-friendly environments in Europe: Indicators, monitoring and assessments (2018)
ÚZEMÍ OBČANSKÉHO VYBAVENÍ - ŠKOLSTVÍ A VZDĚLÁVÁNÍ Vzdělávání a výchova Metody prognózy intenzit generované dopravy (2012)
Zařízení středoškolského vzdělávání (gymnázium, střední škola, střední odborná škola, střední odborné učiliště) - počet studentů / počet učňů Vzdělávání a výchova Metody prognózy intenzit generované dopravy (2012)
Zařízení terciárního vzdělávání (vysoká škola, vyšší odborná škola) - počet studentů Vzdělávání a výchova Metody prognózy intenzit generované dopravy (2012)
Vysokoškolská kolej - počet lůžek Vzdělávání a výchova Metody prognózy intenzit generované dopravy (2012)
Koeficient podlažní plochy území vymezeného pro funkci školství a vzdělávání a daný typ zástavby Vzdělávání a výchova Metody prognózy intenzit generované dopravy (2012)
Hrubá podlažní plocha budovy resp. celková hrubá podlažní plocha všech budov pro školství a vzdělávání daného typu Vzdělávání a výchova Metody prognózy intenzit generované dopravy (2012)
Plocha (výměra) území připadající na jedno sedadlo / místo v hledišti (m2) Vzdělávání a výchova Metody prognózy intenzit generované dopravy (2012)