Kultura a volný čas
Indikátory / Plánování v tématu kultury a volného času
Písemný strategický dokument pro oblast kultury a zařazení kultury do celkového strategického plánu města.
Zařazení kultury do celkové strategie MAS
Písemný strategický dokument pro oblast kultury a zařazení kultury do strategického plánu kraje. Způsob zapojení veřejnosti (zejm. zástupci obcí, ředitelé příspěvkových organizací celého území kraje, aktéři neziskového sektoru atd.). Metodická či další (např. finanční) podpora obcí pro koncepční práci v oblasti kultury
Písemný strategický dokument pro oblast kultury a zařazení kultury do celkového strategického plánu města
Výdaje na kulturu
Výdaje na kulturu
Existence vlastních strategických dokumentů v městských (obecních) kulturních organizací
Existence vlastních strategických dokumentů kulturních organizací zřizovaných krajem
Existence vlastních strategických dokumentů v kulturních organizacích městské části
Spokojenost s nabízenými kulturními aktivitami a projekty
Spokojenost s nabízenými kulturními aktivitami a projekty v území MAS
Spokojenost s nabízenými kulturními aktivitami a projekty
Spokojenost s nabízenými kulturními aktivitami a projekty
Účast občanů na tvorbě kulturní politiky
Možnost zapojení občanů do tvorby oblasti kultury v rámci strategie MAS
Účast kulturních aktérů z území kraje na tvorbě kulturní politiky kraje
Účast občanů na tvorbě kulturní politiky
Podpora kulturních a kreativních odvětví (ze strany města)
Podpora kulturních a kreativních odvětví (ze strany kraje)
Podpora kulturních a kreativních odvětví (ze strany městské části)
Koncepce/strategie podpory historického kulturního dědictví, včetně tradic
Zařazení kulturního dědictví do celkové strategie MAS
Koncepce/strategie podpory historického kulturního dědictví, včetně tradic
Podpora nehmotného, příp. hmotného kulturního dědictví v rámci strategického dokumentu městské části pro oblast kultury
Neinvestiční grantové a dotační (soutěžní) výdaje na kulturní projekty
Neinvestiční grantové a dotační (soutěžní) výdaje na kulturní projekty ze strany MAS
Neinvestiční grantové a dotační (soutěžní) výdaje na kulturní projekty
Neinvestiční grantové a dotační (soutěžní) výdaje na kulturní projekty
Otevřený grantový/dotační systém pro projekty z oblasti kulturních a uměleckých aktivit
Otevřený grantový/dotační systém pro projekty z oblasti kulturních a uměleckých aktivit
Otevřený grantový/dotační systém pro projekty z oblasti kulturních a uměleckých aktivit
Otevřený grantový / dotační systém pro projekty z oblasti kulturních a uměleckých aktivit
Různorodost podporovaných projektů v rámci grantového systému
Různorodost podporovaných projektů v rámci grantového systému
Různorodost podporovaných projektů v rámci grantového systému
Různorodost podporovaných projektů v rámci grantového systému
Umělecké a kulturní akce iniciované městem
Umělecké a kulturní akce iniciované MAS
Umělecké a kulturní akce iniciované krajem
Umělecké a kulturní akce iniciované městskou částí
Informovanost o jiných zdrojích na podporu kultury
Informovanost o jiných zdrojích na podporu kultury
Informovanost o jiných zdrojích na podporu kultury
Informovanost o jiných zdrojích na podporu kultury
Participace občanů na záměrech města týkající se vzhledu města.
Příklady dobré praxe - participace občanů na projednávání záměrů podporovaných MAS týkající se vzhledu území
Participace občanů na záměrech městské části týkající se vzhledu města
Kultura jako faktor rozvoje území
Kultura jako faktor rozvoje území
Veřejné výdaje do oblasti kultury
Veřejná podpora kulturních a kreativních průmyslů
Platy a mzdy v kulturním sektoru
dostupnost služeb
connection to services
Celkové náklady hlavní a doplňkové činnosti
Osobní náklady (hlavní a doplňkové činnosti)
Celkové výnosy hlavní a doplňkové činnosti
Dotace z veřejných zdrojů celkem (příspěvek zřizovatele, granty) (tis. Kč)
Vlastní výnosy hlavní činnosti (vstupenky, honoráře)
Vlastní výnosy z doplňkové činnosti (reklama, sponzoři, pronájmy atd.)
Hospodářský výsledek celkem
Index soběstačnosti 1 (vlastní výnosy hlavní činnosti/celkové náklady)
Index soběstačnosti 2 (vlastní výnosy celkové – hlavní + doplňkové činnosti/celkové náklady)
Počet akcí v hlavní činnosti (koncertů, představení, výstav, přednášek aj.)
Počet doprovodných akcí
Počet návštěvníků
Počet zaměstnanců
Počet akcí zajišťovaných danou institucí pro jiné subjekty
Počet dobrovolníků a další
Náklady na jednoho návštěvníka = Celkové náklady (HČ + DČ) / Celkovým počtem návštěvníků
Dotace jednoho návštěvníka z veřejných zdrojů = Celková dotace z veřejných zdrojů / Celkový počet návštěvníků (tis. Kč)
Počet zaměstnanců
počet uměleckých pracovníků
Podíl počtu uměleckých pracovníků k celkovému počtu zaměstnanců
Průměrný hrubý měsíční plat v organizaci celkem (bez náhrad, s pohyblivými složkami a funkčními příplatky)
Průměrný hrubý měsíční plat uměleckých pracovníků (bez náhrad, s pohyblivými složkami a funkčními příplatky)
Poměr průměrného hrubého platu v organizaci a průměrné mzdy v ČR
Počet článků (bez inzerce placené či barterové povahy) v tištěných médiích
Počet rozhlasových a televizních relací zpravodajského a publicistického charakteru
Počet televizních, rozhlasových a internetových přenosů (bez vlastního internetového vysílání)
Počet návštěv na vlastních webových stránkách
Podíl na místním kulturním životě
Záštity, partneři, přeshraniční spolupráce
Interaktivní webové stránky, prodej přes internet a další zajímavé
marketingové počiny
Vztah k veřejnosti - senioři, veřejná ocenění, charita apod.
Další zajímavosti dokládající aktivity subjektu
Kuřecí měšec plněný fáší
Standard územní dostupnosti,
Standard časové dostupnosti,
Standard ekonomické dostupnosti
Objem knihovního fondu na 1000 obyvatel
% obnovy knižního fondu
Objem přírůstků na 1000 obyvatel
Počet exemplářů docházejících periodik na 1000 obyvatel
Počet internetových stanic na 1000 obyvatel
Plocha knihovny pro uživatele v m² na 1000 obyvatel
Počet studijních míst na 1000 obyvatel
Počet zaměstnanců (úvazků) na 1000 obyvatel
Počet zaměstnanců (úvazků) na 1000 registrovaných čtenářů
Počet zaměstnanců (úvazků) na 1000 návštěvníků
Počet hodin pro veřejnost týdně
Roční objem provozní doby služeb na 1000 obyvatel
Podíl roční provozní doby služeb na celkové pracovní kapacitě knihovny
% výdajů na knihovnu z celkových výdajů zřizovatele (obce nebo města)
% z obsluhované populace - registrovaní čtenáři
% z obsluhované populace mládeže do 15 let - registrovaní čtenáři do 15 let
Počet návštěv na jednoho obyvatele
Počet virtuálních návštěv na obyvatele
% návštěvníků internetu z celkového počtu návštěvníků
Kulturní a vzdělávací akce na 1000 obyvatel
Počet výpůjček na registrovaného čtenáře
Obrat knihovního fondu
Internetové služby
Celkové provozní náklady v přepočtu na jednoho obyvatele
Náklady na pořízení knihovního fondu (tradiční dokumenty) v přepočtu na jednoho obyvatele
Náklady na nákup licencí na el. informační zdroje v přepočtu na jednoho obyvatele
Náklady na pořízení knihovního fondu (tradiční dokumenty) na výpůjčku
% čistých provozních nákladů (bez osobních nákladů a nákladů na knihovní fond)
% nákladů na pořízení knihovního fondu z celkových provozních nákladů
% vlastních příjmů na celkovém rozpočtu knihovny z celkových příjmů na provoz
% osobních nákladů z celkových provozních nákladů
% získaných dotací, grantů, vlastních příjmů na celkovém rozpočtu knihovny z celkových příjmů na provoz
Celkové náklady
Vlastní výnosy a dotace a příspěvky mimo příspěvek zřizovatele (tis. Kč)
Míra soběstačnosti (%) – výpočet: Vlastní výnosy a dotace a příspěvky mimo příspěvek zřizovatele (2)/ Celkové náklady (1)
příjem ze vstupného -Vlastní výnosy
pronájem prostoru jiným subjektům -Vlastní výnosy
provedení archeologických výzkumů -Vlastní výnosy
prodej zboží (publikace) a jiné služby -Vlastní výnosy
Dotace od jiných subjektů (MK ČR, město, Norské fondy, EU, -Vlastní výnosy stát, ostatní sponzoři) (tis. Kč)
Počet přírůstků sb. předmětů (kusů)
Počet získaných sbírkových předmětů- získáno nákupem
Počet získaných sbírkových předmětů- dary
Počet získaných sbírkových předmětů- výzkum, sběr, vlastní pořízení
Počet získaných sbírkových předmětů- vyřazených sb. předmětů
Nákup sbírek - Náklady
Terénní výzkum, pracovní kapacita při akvizici- Náklady
Pracovní kapacita na výzkum a studium sbírek- Náklady
Evidence a odborná správa sbírek (pracovní kapacita)- Náklady
Ostatní drobné náklady- Náklady
Celkové náklady na vytváření a zkvalitnění sbírek- Náklady
Podíl nákladů na vytváření a zkvalitnění sbírek na celkových nákladech
muzea – výpočet: indikátor II. 3. f/ indikátor I. 1 (v %)
Náklady na uchování a ochranu sbírek
Podíl nákladů na uchování a ochranu sbírek v % na celkových nákladech
Počet stálých expozic
Počet uspořádaných výstav během roku
Veřejnosti zpřístupněná plocha (m2) má bezbariérový přístup
Návštěvnost expozic a výstav
Návštěvnost na 1m2 výstavní plochy
Návštěvnost na 1 den otevření muzea
Náklady na přípravu, realizaci a provoz výstav a expozic celkem
nákup materiálu a služby
Počet badatelských návštěv a konzultací
Počet zapůjčených sbírkových předmětů
Počet konzultací a pomoc muzeím
Náklady na agendu ad 8 – 10
Počet kulturních akcí pořádaných muzeem
Počet kulturních akcí pořádaných jinými subjekty
Počet posluchačů a návštěvníků kulturních akcí
Náklady na kulturní akce pořádané muzeem náklady pro muzeum spojené se zabezpečením kulturní akce,
Ediční činnost muzea -počet vydaných titulů náklady na ediční činnost
Podíl celkových nákladů spojených s působením muzea na veřejnost (součet nákladů uvedených v IV. 7, 11 a 14) na celkových nákladech muzea (indikátor I. 1)
Provozní a režijní náklady
Odpisy do investičního fondu
Nařízené odvody do rozpočtu zřizovatele
Opravy a udržování (dodavatelsky)
Náklady na energie (zejm. elektřina)
Ostatní provozní náklady
Celkové provozní a režijní náklady (v tis. Kč)
Podíl celkových provozních a režijních nákladů na celkových nákladech muzea
Počet koncertů celovečerních pořádaných tělesem ve vlastní režii
Koncerty pro jiné pořadatele v ČR – počet
Koncerty pro jiné pořadatele mimo ČR– počet
Koncerty pro mládež do 18 let (délka minimálně 45 min.) – počet
Veřejné generálky, veřejné nahrávky, promenádní koncerty a jiná podobná veřejná vystoupení– počet
Celkový počet veřejných vystoupení tělesa
Koncerty komorní pořádané tělesem ve vlastní režii– počet
Celkový počet všech akcí pořádaných tělesem
Celkový počet všech akcí, které instituce absolvovala či pořádala
Počet návštěvníků na celovečerních koncertech tělesa ve vlastní režii
Počet návštěvníků na všech akcích tělesa ve vlastní režii
Počet diváků komorních koncertů
Celkový počet návštěvníků na všech akcích pořádaných tělesem (součet 10., 11., 12.)
Nové nahrávky (CD, rozhlas, televize) – počet
Průměrná návštěvnost (obsazenost) vlastních celovečerních koncertů v nejčastěji používaném sále (v %)
Výše Odměny ředitele jsou vázány na konkrétní výkonnostní ukazatele
Řízení lidských zdrojů obsahuje objektivní kritéria pro přijímání zaměstnanců/kariérní růst/odměňování
Pracovní podmínky umožňují bezproblémové fungování instituce
Priority zřizovatele jsou v souladu s dlouhodobými cíli instituce
Zřizovatel podporuje modernizaci a inovace
Jsou optimalizovány procesy zřizovatele s cílem odstranit nadbytečnou administrativu
Zřizovatel plní termíny úkolů, které mu přísluší ve vztahu k dané organizaci
Zřizovatel poskytuje kvalitní metodické vedení
Možnost plánovat rozpočty na více let
Možnost organizace strukturovat vlastní rozpočty
Nutnost vracet prostředky získané vlastní činností zřizovateli
náklady k zajištění chodu stávajícího systému
počet kvalifikovaných pracovníků v systému
počet odborných garantů kulturních památek
počet vyjádření ke kulturním památkám
počet jednotek (spisů) řízení ve správních řízeních, ucelených úkonů a aktů, které je třeba učinit
množství vydaných rozhodnutí, resp. závazných stanovisek bez potřeby stanovení
specifických podmínek k ochraně hodnot
stav památkového fondu (počet nemovitých kulturních památek dle stavu, proměna památkového fondu dle stavu)
míra soběstačnosti instituce
počet identifikovaných a nově zdokumentovaných památek, počet provedených stavebně historických průzkumů
zavedení nástrojů řízení kvality ve veřejné správě
návštěvnost památek
počet obnovených nebo nově zpřístupněných památek
velikost opravených ploch nebo prostorů
změna (zlepšení) stavu památky dle stanovení stupnice k posuzování fyzického stavu
přínosy pro rozvoj lokální ekonomiky (zvýšení počtu nabízených služeb,
zvýšení počtu lůžek v ubytovacích zařízeních)
předpokládané výnosy
počet nově vytvořených pracovních míst
význam památkového objektu pro potenciální rozvoj dané oblasti (význam pro lokální nebo regionální identitu např. jako potenciál rozvoje lidských zdrojů,
udržení řemeslných tradic, vědeckých oborů jako centra dějin stavitelství,
architektury, zahradní architektury, odkazu významných osobností, historických událostí aj.) – posuzován v škále hodnocení: významný, středně významný, málo významný až nevýznamný
počet dní, kdy je památka přístupná veřejnosti
podíl soukromých finančních prostředků vynaložených na obnovu památky výše vybraného vstupného
počet prohlídkových tras
počet nabízených specializovaných edukačních programů publicita, počet vydaných informačních materiálů, propagačních a odborných
článků, počet zpráv ve sdělovacích prostředcích
počet realizovaných kulturních a společenských akcí
Počet festivalů a přehlídek navštívených v ČR
Počet festivalů a přehlídek navštívených v zahraničí
Počet zahraničních zájezdů
Počet a hodnotící aspekt odborných recenzí
Počet veřejně prezentovaných audiovizuálních záznamů (TV, CD, DVD, internet atd.)
Udělené ceny a ocenění
Nominace na ceny a ocenění
Počet programových akcí zacílených na minoritní skupiny obyvatel (národnostní menšiny, handicapovaní apod.) ve vztahu k celkovému počtu produkcí
Počet programových akcí a projektů zacílených na děti a mládež do 18 let ve vztahu k celkovému počtu produkcí
Počet programových akcí a projektů zacílených na seniory ve vztahu k celkovému počtu produkcí
Počet osvětových a vzdělávacích akcí ve vztahu k celkovému počtu produkcí
Počet programových akcí a projektů participativního rázu (začleňování obyvatel do programových aktivit) ve vztahu k celkovému počtu produkcí
Počet programových akcí diskusního charakteru (obecná společenská témata) ve vztahu k celkovému počtu produkcí
Počet charitativních akcí ve vztahu k celkovému počtu produkcí
Průměrná cena vstupenky
Nejnižší cena vstupenky
Přiměřenost systému slev pro minority, děti a mládež, seniory, handicapované, popř. účastníky odboje
Kvalita dosahu veřejné dopravy k místu prezentace
Bezbariérový přístup do místa prezentace
Počet a kvalita diváckých služeb (šatnářky, uvaděčky)
Kvalita a dostupnost hygienických zařízení v místě prezentace
Kvalita a dostupnost cateringových služeb v místě prezentace
Kvalita divadelních programů
Kvalita a dostupnost „kamenných“ obchodních služeb (počet prodejních míst, vybavenost divadelních pokladen)
Uživatelská přívětivost a komplexnost internetového obchodního systému
Počet divadelních návštěv abonentů ve vztahu k celkovému počtu diváků
Počet návštěv na vlastních webových stránkách
Počet přátel na sociálních sítích
Počet článků (bez inzerce placené či barterové povahy) v tištěných médiích
Počet rozhlasových a televizních relací zpravodajského a publicistického charakteru
Vlastní divadelní časopis tištěného či internetového charakteru
Pravidelný informační servis (newsletter)
Celková nominální návštěvnost
Průměrná procentuální návštěvnost
Průměrná nominální návštěvnost
Celkový počet premiér
Celkový počet představení a programových akcí
Celkový počet představení inscenačních produktů
Celkové náklady
Osobní náklady ve vazbě na celkové náklady
Poměr osobních nákladů uměleckých a neuměleckých pracovníků
Náklady na uměleckou činnost ve vazbě na celkové náklady
Investiční náklady ve vazbě na celkové náklady
Celkové výnosy
Výše tržeb ze vstupného ve vazbě na celkové výnosy
Výše tržeb ze sponzoringu a reklamních služeb ve vazbě na celkové výnosy
Výše tržeb z pronájmů a merchandisingu
Celková soběstačnost – podíl vlastních výnosů (bez všech dotací z veřejného sektoru) na celkových výnosech
Průměrná tržba jednotlivého inscenačního produktu/inscenace
Doplatek na jednoho diváka (poměr veřejné dotace a celkového počtu diváků)
Doplatek na jedno představení (poměr veřejné dotace a celkového počtu diváků
Hodnocení dopadu ve vzdělávací oblasti
Oživení tvůrčího potenciálu v oboru, příp. emancipace oboru v dané lokalitě
Podpora místní infrastruktury
Posílení turistického ruchu
Výchova poučeného diváka a tvorba kulturního kapitálu
Vzájemná spolupráce místních/regionálních subjektů
Úroveň dopadu akce (místní, regionální, celostátní, mezinárodní),
Shoda se strategickými dokumenty (strategie města, kraje, státu, EU)
Zakotvení v tradici
Podpora místní infrastruktury
Celkový charakter akce (na co klade pořadatel důraz – komerčnost, přínos pro danou lokalitu, přínos pro daný obor, komplexnost péče o účastníka atd.)
Zajištění dobrovolníků
Posílení komunitního života
Foreign born population %
International tourists per year
Creative Industries Employment %
International students studying in the city
Specialist cultural HE establishments
Specialist private cultural HE establishments
Students of Public Specialist Art & Design Institutions
Students of Art & Design courses at generalist universities
Community centres
UNESCO World Heritage Sites
Other heritage/ historical sites
% of public green space
Museums
Visits to Top 5 most visited museums & galleries
Average daily visits to top 5 art exhibitions
Theatres
Theatrical performances at all theatres per year
Admissions at all theatres per year
Total value of theatre ticket sales at all theatres per year - $m (ppp)
Concert halls
Live music venues
Music performances per year
Festivals and celebrations
Estimated attendance at main festival/celebration
Non-professional dance schools
Dance performances per year
Performing arts/dance rehearsal spaces
Cinemas
Cinema screens
Film festivals
Cinema admissions per year
Admissions at main film festival
Total value of cinema ticket sales per year - $ (ppp
Video games arcades
Public libraries
Art galleries
Bookshops
Bars
Restaurants
Cultural/multi-arts centres
Artist studio complexes
Markets
Nightclubs
Počet aktérů celkem -Rožnov
Počet aktérů -řemesla -Rožnov
Počet aktérů – hudba -Rožnov
Počet aktérů – volnočasové aktivity -Rožnov
Počet aktérů - knihovny -Rožnov
Počet aktérů – muzea a galerie -Rožnov
Počet aktérů – výtvarné umění -Rožnov
Počet aktérů – kulturní dům -Rožnov
Počet aktérů - divadlo -Rožnov
Počet aktérů - tanec -Rožnov
Počet aktérů – zpěv -Rožnov
Počet aktérů -řemesla- ORP Rožnov
Počet aktérů – hudba- ORP Rožnov
Počet aktérů – volnočasové aktivity- ORP Rožnov
Počet aktérů - knihovny- ORP Rožnov
Počet aktérů – muzea a galerie- ORP Rožnov
Počet aktérů – výtvarné umění- ORP Rožnov
Počet aktérů – kulturní dům- ORP Rožnov
Počet aktérů - divadlo- ORP Rožnov
Počet aktérů - tanec- ORP Rožnov
Počet aktérů - zpěv- ORP Rožnov
Počet aktérů celkem – Srovnání Benchmarking podobně velká města
Počet aktérů -řemesla– Srovnání Benchmarking podobně velká města
Počet aktérů – hudba– Srovnání Benchmarking podobně velká města
Počet aktérů – volnočasové aktivity– Srovnání Benchmarking podobně velká města
Počet aktérů - knihovny– Srovnání Benchmarking podobně velká města
Počet aktérů – muzea a galerie– Srovnání Benchmarking podobně velká města
Počet aktérů – výtvarné umění– Srovnání Benchmarking podobně velká města
Počet aktérů – kulturní dům– Srovnání Benchmarking podobně velká města
Počet aktérů - divadlo– Srovnání Benchmarking podobně velká města
Počet aktérů - tanec– Srovnání Benchmarking podobně velká města
Počet aktérů - zpěv– Srovnání Benchmarking podobně velká města
Počet opakujících se akcí
Počet akcí v měsících
Počet akcí - financovaných z rozpočtu města
Počet akcí - z programové dotace
Počet akcí - finančně nepodporovaných
Počet akcí – z individuální dotace
Počet akcí pravidelně se opakujících v oblasti design a řemesla
Počet akcí pravidelně se opakujících v oblasti lidové umění
Počet akcí pravidelně se opakujících v oblasti tradiční řemesla
Počet akcí pravidelně se opakujících v oblasti současné umění
Počet akcí pravidelně se opakujících v oblasti požitkové event
Počet akcí pravidelně se opakujících v oblasti komunitní event
Počet akcí pravidelně se opakujících v oblasti multižánrové akce
Počet akcí pravidelně se opakujících v oblasti film
Počet akcí pravidelně se opakujících v oblasti současná hudba
Výčet kulturních akcí a jejich rozložení v roce
Počet akcí za rok komunitních
Počet akcí za rok vzdělávacích
Sportovní akce za rok - počet
Počet kulturních a komunitních zařízení dle zřizovatele – církev
Dynamika kulturních akcí
Počet akcí dle pořadatele
Počet kulturních a komunitních zařízení dle zřizovatele – kraj
Počet kulturních a komunitních zařízení dle zřizovatele – město
Počet kulturních a komunitních zařízení dle zřizovatele – soukromý sektor
Počet kulturních a komunitních zařízení dle zřizovatele – stát
Počet návštěvníků dle rozsahu – mezinárodní a přeshraniční
Počet návštěvníků dle rozsahu – celokrajský, mezinárodní
Finanční prostředky vynaložené městem na propagaci - benchmarking
Počet návštěvníků dle rozsahu – celoměstský až region
Finanční prostředky vynaložené městem na propagaci – v letech
Poměr počtu návštěvníků TIC a počtu obyvatel města za rok 2019
Finanční prostředky vynaložené městem na propagaci na tisíc obyvatel
Počet návštěvníků TIC na 1 000 obyvatel města
Význam nabídky ve městě pro cestovní ruch
Porovnání finančních prostředků vynaložených městem a návštěvnosti TIC v roce 2018 a 2019
Celkové výdaje města
Celkové výdaje na kulturu a sport
Podíl kultury a sportu na výdajích města
Podíl kultury na výdajích města
Podíl sportu na výdajích města
Výdaje na kulturu %
Výdaj na kulturu ku počtu obyvatel
Výdaje na kulturu na jednoho obyvatele
Příspěvek celkem na kulturu
Výnosy městské knihovny
Příspěvky a výnosy městské knihovny
Návštěvníci městské knihovny
Počet registrovaných čtenářů
Počet návštěvníků akcí
Počet návštěvníků knihovny
Počet návštěvníků on- line služeb
Příspěvek na registrovaného čtenáře
Příspěvek na návštěvníka knihovny
Příspěvky celkem
Příspěvek na jednoho návštěvníka TKA
Výnosy TKA
Návštěvnost TKA
Výše jednotlivých dotačních programů
Celkové programové dotace na kulturu a sport (tis. Kč)
Trend vývoje dotací na kulturu
Individuální dotace (tis. Kč)
Programové a individuální dotace na sport a kulturu
Běžné výdaje na kulturní zařízení a služby celkem v Kč na jednoho obyvatele obce
Výdaje do kultury z veřejných zdrojů v Rožnově p.R. za rok 2019
Kapitálové výdaje v oblasti kulturních zařízení a služeb v Kč na jednoho obyvatele obce
Kapitálové výdaje v oblasti kulturních zařízení a služeb bez dotací, příspěvků a darů v Kč na jednoho obyvatele obce
Běžné a kapitálové výdaje na kulturní zařízení a služby v roce 2019 na jednoho obyvatele obce
Počet projektů
Počet akcí
Počet návštěvníků
Náklady na návštěvníka
Počet vstupenek
Výše vlastních příjmů
Celková kapacita sálů
Počet dní kdy je sál využíván
Průměrná obsazenost v % - pronájem
Průměrná obsazenost v % - vlastní potřeby
Počet návštěvníků za posledních 5 let
Počet nových návštěvníků za 3 roky
Počet ocenění
ÚZEMÍ OBČANSKÉHO VYBAVENÍ – KULTURA
Divadlo / koncertní zařízení -počet sedadel / míst v hledišti
Kino / multikino -počet sedadel / míst v hledišti
Kongresové centrum -počet sedadel / míst v hledišti
Muzeum / galerie -m 2 výstavní plochy -počet sedadel / míst v hledišti
Podíl plochy zahrady na celkové ploše (výměře) území vymezeného pro funkci kultury a daný typ zástavby
Plocha (výměra) území připadající na jedno místo pro diváky v hledišti (m2)
Plocha (výměra) území připadající na jedno sedadlo / místo v hledišti (m2)
Plocha (výměra) území připadající na 1 m2 výstavní plochy (m2)
Divadlo / koncertní zařízení – charakter zástavby
Kino / multikino – charakter zástavby
Kongresové centrum – charakter zástavby
Podíl plochy zahrady na celkové ploše (výměře) území vymezeného pro funkci kultury a daný typ zástavby
Plocha (výměra) území připadající na jedno místo pro diváky v hledišti (m2)
Metodické dokumenty / Plánování v tématu kultury a volného času
Metodika mapování kulturních a kreativních průmyslů na lokální a regionální úrovni ČR (2016)
Metodika popisuje pracovní postup pro mapování kulturních a kreativních průmyslů na lokální a regionální úrovni. Mapování v kontextu této me...
Zpracovatel/garant: Institut umění
Metodika mapování kultury v hl. m. Praze (2020)
Metodika je dokumentem, který vznikl pro potřeby plánování a rozvoje města v oblasti kultury. Dokument je rozdělen do několika tematických o...
Gestor: hlavní město PRAHA
Metodika mapování kulturně společenského zázemí města (2017)
Metodika, jejímž cílem přispět k tomu, aby se kultura stala strategickou součástí rozvoje českých měst tak, že se stane intenzivnější součás...
Analýza kulturního prostředí města (2021)
Praktická ukázka metodického postupu zpracovatele analýzy - dodavatel OnPlan pro Zdravé město Rožnov pod Radhoštěm.
Postup vychází z kom...
Metodika evaluace kulturních zařízení ve městě (2017)
Metodika má přispět k tomu, aby zástupci kulturních organizací i zřizovatele dokázali evaluovat aktuální stav organizace a stanovit cíle dal...